متفاوت ترین عوارضی در دنیا +عکس

معمولا دولت که مسئول ساخت راه ها است، میزان عوارضی و محل قرار گرفتن آن را تعیین می کند و سابقه ندارد که یک فرد به طور اختصاصی بخواهد جاده ای بسازد و برای آن عوارضی تعیین کند.به گزارش سایت تفریحی دیـــبا از سایت باشگاه خبرنگاران :  با ساخته شدن جاده های جدید، ایستگاه های عوارضی برپا می شوند تا هزینه تردد در جاده یا اتوبان را از شما دریافت کنند. این عوارضی ها به عنوان منبعی برای خرج های آینده جاده هستند و در زمان نیاز از آن ها استفاده می شود. معمولا دولت که مسئول ساخت راه…

سایت دیــــبا
جدیدترین پست هاNEW!
×
اطلاعیه متن اطلاعیه را از تنضیمات بلوک های دلخواه به دلخواه تغییر دهید :)
سریال های در حال پخش +
تبلیغات


معمولا دولت که مسئول ساخت راه ها است، میزان عوارضی و محل قرار گرفتن آن را تعیین می کند و سابقه ندارد که یک فرد به طور اختصاصی بخواهد جاده ای بسازد و برای آن عوارضی تعیین کند.
به گزارش سایت تفریحی دیـــبا از سایت باشگاه خبرنگاران :  با ساخته شدن جاده های جدید، ایستگاه های عوارضی برپا می شوند تا هزینه تردد در جاده یا اتوبان را از شما دریافت کنند. این عوارضی ها به عنوان منبعی برای خرج های آینده جاده هستند و در زمان نیاز از آن ها استفاده می شود. 

معمولا دولت که مسئول ساخت راه ها است، میزان عوارضی و محل قرار گرفتن آن را تعیین می کند و سابقه ندارد که یک فرد به طور اختصاصی بخواهد جاده ای بسازد و برای آن عوارضی تعیین کند.



مایک وات یک شهروند انگلیسی است که از صبح دیروز متفاوت ترین عوارضی را در طول 100 سال گذشته ایجاد کرده است. او حالا برای یک جاده 400 متری که خودش افتتاح کرده است، عوارضی 2 پوندی قرار داده است. 

این جاده شاید کوتاه باشد اما از یک مسیر انحرافی به طول 32 کیلومتر جلوگیری می کند و از همین نظر به صرفه تر است. این جاده اختصاصی در حالی افتتاح شده است که جاده اصلی میان دو شهر "بث" و "بریستول" تا انتهای سال به خاطر تعمیرات بسته است. 

اقای وات تمامی مجوزهای لازم را برای تاسیس این جاده در منطقه ای بایر در اختیار دارد و تا به حال بیش از 400 هزار پوند برای راه اندازی آن هزینه کرده است. این جاده اولین جاده اختصاصی است که در طول 100 سال گذشته در درانگلستان ساخته شده است.



پنجشنبه 16 مرداد 1393 2 بازدید