راهکارهای کاهش وزن در ماه رمضان

راهکارهای کاهش وزن در ماه رمضاناز ماه رمضان یک هفته ای می گذرد و بسیاری روزه دار هستند و در این گرما پشت به اعتقادات خود نکرده اند. ماه رمضان همیشه با مسائل ویژه ای همراه بوده است و یکی از آن ها مسائل لاغری و کاهش وزن است. با فرا رسیدن ماه رمضان عده ای فکر می کنند که زمان کاهش وزن رسیده زیرا مدت طولانی در روز هیچ غذایی نمی توان خورد پس باید بدن انسان کمی وزنش را از دست بدهد اما این افکار کاملا اشتباه هستند. در ماه رمضان شما تنها زمانی لاغر خواهید شد که از مواد غذایی درست در هنگام افطار…

سایت دیــــبا
جدیدترین پست هاNEW!
×
اطلاعیه متن اطلاعیه را از تنضیمات بلوک های دلخواه به دلخواه تغییر دهید :)
سریال های در حال پخش +
تبلیغات

راهکارهای کاهش وزن در ماه رمضان

از ماه رمضان یک هفته ای می گذرد و بسیاری روزه دار هستند و در این گرما پشت به اعتقادات خود نکرده اند. ماه رمضان همیشه با مسائل ویژه ای همراه بوده است و یکی از آن ها مسائل لاغری و کاهش وزن است.
 با فرا رسیدن ماه رمضان عده ای فکر می کنند که زمان کاهش وزن رسیده زیرا مدت طولانی در روز هیچ غذایی نمی توان خورد پس باید بدن انسان کمی وزنش را از دست بدهد اما این افکار کاملا اشتباه هستند. 
راهکارهای کاهش وزن در ماه رمضان
در ماه رمضان شما تنها زمانی لاغر خواهید شد که از مواد غذایی درست در هنگام افطار و سجر و همچنین ورزش های سالم استفاده کنید. اگر قصد دارید در ماه رمضان کمی از سایز کمرتان بکاهید می توانید در ادامه این گزارش به همراه ما باشید. 

** ماه رمضان، ماه استفاده از سبزی های مختلف است و این مورد را هیچوقت فراموش نکنید چرا که هیچ خوارکی به مانند سبزی های تازه نمی توانند در روند کاهش وزن شما موثر باشند. برای سحر و افطار بیشتر از سبزیجات استفاده کنید همچنین باید دقت داشته باشید که سبزی هایی شما را لاغر می کنند که پر رنگ تر باشند. 

** اگر به غذای خاصی آلرژی دارید سعی کنید آن را از سبد غذایی خود حذف کنید. در این ماه حتی از غذاهایی که ممکن است در شما ایجاد الرژی کنند باید دوری شود زیرا غذاهای آلرژیک می توانند باعث افزایش وزن شوند. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که استفاده از غذاهای الرژیک می تواند میزان استفاده از خوراکی های دیگر را در بدن افزایش دهد.

**  نوشیدن اب را اصلا فراموش نکنید اما دقت داشته باشید که اب باید به میزان لازم به بدن وارد شود. بسیاری از تحقیقات نشان میدهد اگر در مابین افطار تا سحر از میزان خوبی اب استفاده کنید، چربی ها در طول روز بعد بیشتر اب خواهند شد. استفاده از 9 لیوان اب در فاصله میان دو وعده غذایی ماه رمضان یکی از ساده ترین راه های کاهش وزن است. 

** بسیاری فکر می کنند اگر در ماه رمضان میزان استفاده از نمک را کاهش دهند کمتر تشنه می شوند اما اگر قصد دارید لاغر شوید بهتر است استفاده از نمک را در حالت عادی خود نگه دارید اما از دیگر ادویه های عطش آور دوری کنید.  نمک می تواند به ساختارهای سلولی کمک به سزایی کند و کمی هم در سوختن چربی ها کمک می کند. 

** ورزش های ماه رمضانی را باید در میان افطار تا سحر انجام دهید و از ترک ورزش در این ماه خودداری کنید. عده ای به علت خستگی یا دلایل مختلف از ورزش کردن در ماه رمضان فرار می کنند اما ورزش در کنار کم خوردن و روزه گرفتن بهترین راه برای کاهش وزن است. سعی کنید حداقل یک شب در هفته را به استخر بروید و ورزش های آبی را انجام دهید. 
یکشنبه 30 تير 1392 0 بازدید
<div style="text-align: center;"><br></div> ادامه مطلب 2014-01-24T13:45:28 2014-01-24 13:48:59" /> <div style="text-align: center;"><br></div> ادامه مطلب 2014-01-24T13:45:28 2014-01-24 13:48:59
  • چند روزی نمی تونم مطلب بزارم لطفا از دیگر صفحات سایت دیدن کنیدچند روزی نمی تونم مطلب بزارم لطفا از دیگر صفحات سایت دیدن کنید
  • این ۹ علامت شدید را نادیده نگیرید!این ۹ علامت شدید را نادیده نگیرید!
  • بازی حباب ها - سیمبیانبازی حباب ها - سیمبیان
  • تبادل لینکتبادل لینک