عسل بدیعی

یک تصویر به‌یادماندنی از عسل بدیعی در لحظه پر کردن فرم اهدا عضو.به گزارش کافه سینما، عسل بدیعی نزدیک به یک سال پیش بعد از ثبت نام کارت اهدای عضو، در دفتر یادبود این سازمان اینگونه می‌نویسد:\"سلامدوستا

سایت دیــــبا
جدیدترین پست هاNEW!
×
اطلاعیه متن اطلاعیه را از تنضیمات بلوک های دلخواه به دلخواه تغییر دهید :)
سریال های در حال پخش +
تبلیغات
یک تصویر به‌یادماندنی از عسل بدیعی در لحظه پر کردن فرم اهدا عضو.
به گزارش کافه سینما، عسل بدیعی نزدیک به یک سال پیش بعد از ثبت نام کارت اهدای عضو، در دفتر یادبود این سازمان اینگونه می‌نویسد:

"سلام

دوستان مهربان

عزیزان..... یاران

از خداوند متعال خواستار توانی چون کوه و اراده‌ای چون آهن استوار و پایدار هستم

تا یاری بخش راه سپید عشقتان باشد

خداوند یاری بخشتان

با احترام عسل بدیعی"


و حالا قلب و دو کلیه، ریه، کبد و هرآنچه که از اعضای عسل بدیعی قابل اهدا کردن بود یاری بخش این راه شد و به چند تن جان دوباره بخشید...

..............................................................
عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون صبح روز یكشنبه یازدهم فروردین ماه در بیمارستان لقمان بستری شد.
این بازیگر جوان سینمای کشور به دلیل مسمومیت دارویی از روز یکشنبه در بیمارستان لقمان تهران بستری بوده است که به علت وخامت حال وی و به گفته پزشکان دچار مرگ مغزی شده است.
 عسل بدیعی متولد سال 1356 در تهران است و بازیگری را از سال 75 با بازی در «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. 
بنابر این گزارش، بدیعی در فیلم‌هایی از جمله: (1378) دست‌های آلوده (سیروس الوند)، (1379) هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، (1379) از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، (1382) شمعی در باد (پوران درخشنده)، (1384) پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، (1385) سربلند (سعید تهرانی) و (1387) روز هشتم ایفای نقش کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ عسل بدیعی (زاده ۱۳۵۶ تهران) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۷۵ به سینما راه یافت و با فیلم بودن یا نبودن فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. عسل بدیعی دانش‌آموخته علوم تغذیه ازدانشگاه آزاد است. فریبرز عرب‌نیا بازیگر ایرانی همسر اوست.

سینما

    (۱۳۷۶) بودن یا نبودن (کیانوش عیاری) بازیگر
    (۱۳۷۸) دست‌های آلوده (سیروس الوند)، بازیگر
    (۱۳۷۹) هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، بازیگر
    (۱۳۷۹) از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، بازیگر
    (۱۳۸۲) شمعی در باد (پوران درخشنده)، بازیگر
    (۱۳۸۴) پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، بازیگر
    (۱۳۸۵) سربلند (سعید تهرانی)، بازیگر
    (۱۳۸۷) روز هشتم

تلویزیون

    ششمین نفر (۱۳۹۰)
    زمین انسان ها (۱۳۸۹)

    رفتن به کما

عسل بدیعی روز یازده فروردین ۱۳۹۲ بر اثر ابتلا به نوعی مسمومیت شدید توسط بستگان به بیمارستان منتقل و معالجات از سوی پزشکان روی او آغاز می شود.در پی انجام مداواها این بازیگر جوان دچار ضایعه مغزی شده و به حالت اغما فرو می رود هم اکنون درمان برای بازگرداندن وی به شرایط طبیعی ادامه دارد.
 یکی از نزدیکان این بازیگر با تایید خبر فوق گفت:متاسفانه خانم بدیعی دچار نوعی مسمومیت دارویی شدید شد که با مراجعه به بیمارستان و طولانی شدن روند احیا توسط پرستار کشیک وی به حالت کما می رود.با این حال قصد داریم او را به بیمارستان لقمان تهران منتقل کنیم تا جریان درمان به شکل تخصصی تری روی او ادامه پیدا کند.
به گفته وی، وزارت ارشاد نیز همکاریهای لازم را برای پیگیری هرچه سریعتر پروسه درمانی این بازیگر در دستور کار دارد وگویا شخص وزیر دراین باره توصیه های لازم را انجام داده است.
زهرا داوودنژاد بازیگر و یكی از اقوام "عسل بدیعی" پس از شنیدن خبر بستری شدن "عسل بدیعی" در گفتگو با خبرنگار ما، درخصوص وضعیت جسمانی "عسل بدیعی" گفت: هم اكنون در سفر شمال به سر می برم، اما طبق شنیده ها وی دچار مرگ مغزی شده است. من از شنیدن این اتفاق در شوك هستم.
وی افزود: بستگان وی به دلیل وضعیت وخیم عسل در شرایط پاسخگویی نیستند.
همچنین شاهین شادنیا رییس بخش مسمویت بیمارستان لقمان به خبرنگار ما گفت: "عسل بدیعی" شب گذشته از مركز درمانی دیگری با احتمال مسمومیت به بیمارستان لقمان حكیم تهران منتقل شده است و شرایط و علایم بیمار، مطرح كننده مسمومیت بوده است كه متاسفانه پس از انتقال به بیمارستان دچار مرگ مغزی شده است.



سوپروایزر بیمارستان لقمان خبر داد: اهدای اعضای بدن "عسل بدیعی" 

زهرا قیومی گفت: با تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده "عسل بدیعی" اعضای بدن این هنرمند به بیماران نیازمند اهدا می شود.
زهرا قیومی سوپروایزر بیمارستان لقمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده "عسل بدیعی" اعضای بدن این هنرمند به بیماران نیازمند اهدا می شود.
 وی افزود: برای انجام كارهای اهدای عضو "عسل بدیعی" به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل می شود.
همچنین امیدوار رضایی رییس بیمارستان لقمان گفت: شنبه شب گذشته "عسل بدیعی" را به بیمارستان كیان منتقل می كنند و در آنجا ایست قلبی  و حتی به كما می رود و از آنجا بیمار را به خاطر مسمومیت دارویی به بیمارستان تخصصی مسمومیت های لقمان می آورند كه طبق ویزیتی كه من امروز صبح از بیمار داشتم سطح هوشیاری نزدیك به 3 بوده كه كمترین سطح هوشیاری به شمار می آید.
گفتنی است، عمل جراحی اهدای عضو چهارشنبه در بیمارستان مسیح دانشوری انجام می‌شود.


امیر محمد زند:"بدیعی" یکی از بهترین همكاران من بود

امیر محمد زند بازیگر تلویزیون در خصوص فوت عسل بدیعی و همکاریش با وی به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: واقعاً نمی دانم باید چه بگویم از شنیدن این خبر بسیار شوکه شدم و از صمیم قلب با خانواده محترمش همدردی می کنم.
وی افزود: بدیعی یکی از بهترین همكارانم در بازیگری بود. مجموعه تلویزیونی سرزمین انسان ها آخرین همکاری من با وی بود و مدت 6 ماهی که با همدیگر همکاری داشتیم یکی از بهترین و بی نظیرترین خاطرات همکاریم با وی بود.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم روحش قرین رحمت باشد و از خداوند برایش طلب آمرزش و آرامش را دارم.


ماهایا پطروسیان :شنیدن خبر فوت "عسل بدیعی" شوکه ام کرد

ماهایا پطروسیان بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت "عسل بدیعی" هنرمند کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: چند روز قبل از عید عسل بدیعی را دیدم و حالش بسیار خوب بود ولی از شنیدن این خبر خیلی شوکه شدم.
وی افزود: این خبر آنقدر ناگهانی بود که نمی توانم خاطره خاصی را بر زبان بیاورم چراکه بسیار متاثر هستم.
پطروسیان ادامه داد: او مادر یک بچه کوچک بود و متاسفم که در سن جوانی از دنیا رفت عسل بدیعی داشتنی بود که صفات یک زن خوب را داشت.


امین زندگانی:"عسل بدیعی" با اهدای اعضایش جنس دیگری از ماهیت بازیگران را به نمایش گذاشت

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فوت بازیگر جوان عرصه هنر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: باور این موضوع برایم بسیار سخت و طاقت فرسا است. متاسفانه یکی از عادت های ما انسان ها شده که همیشه با رفتن عزیزمان از آنها تعریف کنیم اما "عسل بدیعی" یکی از دوستان و همکاران خوب من در عرصه هنر بوده و همکاری من با وی سر پروژه تا صبح یکی از خاطرسه انگیزترین کارهایم بود.
وی در خصوص مطبوعات اظهار داشت: شغل مطبوعات شغل بسیار شریفی است و خداوند در قرآن به قلم قسم یاد کرده اما نمی دانم چرا برخی از مطبوعات از این قلم در جهت آزار دیگران استفاده می کنند.
وی افزود: متاسفانه رسانه ها خبر فوت "عسل بدیعی" را قبل از فوت وی در سایتها منتشر کردند که این حرکت غیر انسانی و غیرحرفه ای است.
زندگانی ادامه داد: خانواده در چنین شرایط سختی حتی به دعای کودکی محتاج است و این گونه شایعه پراکنی ها دور از انصاف است که تنها برای جذب کردن مخاطبان چنین پیامی را منتشر کنند.
بازیگران میراث فرهنگی زنده کشورمان هستند که متاسفانه کوچکترین توجهی به آنان نمی شود.
 وی تصریح کرد: "عسل بدیعی" در عمر کوتاهی که داشت در عرصه هنر خوش درخشید و زمانی که سر صحنه بود بسیار صمیمانه و با عشق کار می کرد.


فرزاد موتمن: "بودن یا نبودن" منجر به اهدای اعضای بدیعی شد

فرزاد موتمن کارگردان فیلم سینمایی " هفت پرده" در خصوص فوق عسل بدیعی و همکاریش با وی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این ضایعه اتفاق بسیار باور نکردنی بود که در ابتدای سال 92 رخ،  بدیعی برای رفتن بسیار جوان بود من از زمانی که این خبر را شنیدم هنوز در شوک هستم.
وی افزود: "عسل بدیعی" یکی از آشنایان دور همسر سابق یکی از دوستان بسیار صمیمی من در عرصه هنر بود و تحمل این درد برایم بسیار بزرگ است.



"ششمین نفر" آخرین سریال عسل بدیعی


سریال «ششمین نفر» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی کاشفی با حضور پولاد کیمیایی ، نرگس محمدی و عسل بدیعی در دهه فجر سال 90 به روی آنتن شبكه سه سیما رفت.
بنابراین گزارش در خلاصه داستان سریال "ششمین نفر" آمده است: در پی قتل پدر سرگرد آسایش که از افسران بلند پایه ارتش بوده، داود برادر همسرش دستگیر می شود و این سرآغاز روشن شدن ماجراهای پنهان دیگری است.



برای دیدن روایتگری "عسل بدیعی" در مستند "کتاب دا" اینجا را كلیك كنید


برای دیدن آخرین مراسم تقدیر از عسل بدیعی اینجا را كلیك كنید



اهدا عضو، آخرین سكانس؛

صحبت‌های شنیدنی رضا داودنژاد در مورد "اهدای اعضای عسل بدیعی"

رضا داود نژاد گفت: حال كه خانواده این قدرت را برای بخشندگی پیدا كرده باید مراحل را آسانتر بكنند زیرا ما دراین مدت مجبور شدیم پدر خانم بدیعی را برای نامه نگاری به پزشك قانونی ونیروی انتظامی ببریم.
رضا داود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به هر حال با توجه به این اتفاقی كه برای من در سال گذشته رخ داد و همه ی خانواده این موضوع را از نزدیك احساس كردند قدر اهدا عضو را همه ی ما از جمله خود من به خوبی می دانیم به قول خود آقای بدیعی پدر عسل كه پارسال در جشن نفس از خانواده كاكاوند تشكر كردند و گفتند عطیه ی بخشیدن را خدا به این خانواده داده است.

وی ادامه داد :حال این موضوع برای خود خانواده ی بدیعی اتفاق افتاده به هر حال به طور حتم حكمتی دراین ماجراست و این موضوع كه خود خانم بدیعی در سینما كار خود را با فیلم "بودن یا نبودن" كه پیرامون این موضوع است شروع كردند وحال امروز این اتفاق طوری رقم می خورد كه اعضایش را با رضایت خود و رضایت كامل خانواده اهدا كرد قلب وی را خود دكتر ماندگار كه در فیلم پیوند را انجام دادند پیوند می زند.

این بازیگر عنوان كرد‌: این رضایت، رضایت سختی برای خانواده اهدا كننده و گیرنده است من خود یك گیرنده ام برای من هم به شخص سختی های خودش را دارد و به طور قطع كسانی كه گیرنده هستند قدر خیلی از مسائل را می دانند چون به هرحال این موضوع اززندگی گیرنده ها و خانواده هایشان حذف نمی شود.

داود نژاد اظهار داشت :این تصمیم یك تصمیم سخت و این حركت یك كار بزرگ است و نمونه ی بارز آن خود من هستم كه اكنون با شما صحبت می كنم در صورت نبود بخشیدگی یك خانواده اكنون من هم این جا نبودم این فرهنگ بزرگ در حال جا افتادن برای خانواده هاست.

وی افزود: هنگامی كه چنین موضوع بزرگی برا ی یك خانواده اتفاق می افتد و چنین تصمیم بزرگی گرفته می شود خواهش من از سازمان پیوند اعضا آسان كردن مراحل این داستان است من گیرنده بودم و این موضوع را نمی دانستم اما اكنون كه خودمان دهنده هستیم می فهمم كه بعد از رضایت یك خانواده برای پیوند اعضا و قرار گرفتن در چنین شرایط حساسی فرد برعهده دارنده كفالت باید برا ی انجام مراحل با وجود داغ به پزشك قانونی ونیروی انتظامی برود.

این بازیگر بیان كرد : بهترین حالت برای این سیستم بعد از دادن رضایت این است كه همه ی كارها دراین جا انجام شود و خانواده پیكر عزیز خود را از همین جا دریافت كند وخواهش من از مسئولان برا ی جا افتادن این فرهنگ راحت تر كردن مراحل این كار است.

داود نژاد تصریح كرد: حال كه خانواده این قدرت را برای بخشندگی پیدا كرده باید مراحل را آسانتر بكنند زیرا ما دراین مدت مجبور شدیم پدر خانم بدیعی را برای نامه نگاری به پزشك قانونی ونیروی انتظامی ببریم در عین حال از همه ی مردم به خاطر حمایتشان از خانواده ی بدیعی دراین مدت تشكر می كنم.

وی ادامه داد : با كسانی كه در این مدت حرف های نامربوط زدند صحبت خاصی ندارم چراكه خدا پس از دادن درد صبرآن را هم می دهد این خانواده نیز با این صبر تاكنون تحمل كرده است اما برای این دسته از افراد متاسفم ولی هیچ گاه آرزو نمی كنم كه چنین داستانی برای آن ها رخ دهد فقط به آن ها پیشنهاد به جلوی آیینه رفتن و این موقعیت را تصور كردن را می كنم.

این بازیگر گفت : یك آرامش خاص برای خانواده هایی كه این رضایت را می دهند وجود دارد و به علت رضایت كامل همه ی اعضا قابل استفاده برای آدم های دچار مشكل استفاده می شود و به واسطه ی عسل افرادی توان ادامه ی زندگی را خواهند داشت و تمام اعضا كبد، ریه، قلب، كلیه و قرنیه ها نیز اهدا خواهد شد.


وی ادامه داد :حال این موضوع برای خود خانواده ی بدیعی اتفاق افتاده به هر حال به طور حتم حكمتی دراین ماجراست و این موضوع كه خود خانم بدیعی در سینما كار خود را با فیلم "بودن یا نبودن" كه پیرامون این موضوع است شروع كردند وحال امروز این اتفاق طوری رقم می خورد كه اعضایش را با رضایت خود و رضایت كامل خانواده اهدا كرد قلب وی را خود دكتر ماندگار كه در فیلم پیوند را انجام دادند پیوند می زند.

این بازیگر عنوان كرد‌: این رضایت، رضایت سختی برای خانواده اهدا كننده و گیرنده است من خود یك گیرنده ام برای من هم به شخص سختی های خودش را دارد و به طور قطع كسانی كه گیرنده هستند قدر خیلی از مسائل را می دانند چون به هرحال این موضوع اززندگی گیرنده ها و خانواده هایشان حذف نمی شود.

داود نژاد اظهار داشت :این تصمیم یك تصمیم سخت و این حركت یك كار بزرگ است و نمونه ی بارز آن خود من هستم كه اكنون با شما صحبت می كنم در صورت نبود بخشیدگی یك خانواده اكنون من هم این جا نبودم این فرهنگ بزرگ در حال جا افتادن برای خانواده هاست.

وی افزود: هنگامی كه چنین موضوع بزرگی برا ی یك خانواده اتفاق می افتد و چنین تصمیم بزرگی گرفته می شود خواهش من از سازمان پیوند اعضا آسان كردن مراحل این داستان است من گیرنده بودم و این موضوع را نمی دانستم اما اكنون كه خودمان دهنده هستیم می فهمم كه بعد از رضایت یك خانواده برای پیوند اعضا و قرار گرفتن در چنین شرایط حساسی فرد برعهده دارنده كفالت باید برا ی انجام مراحل با وجود داغ به پزشك قانونی ونیروی انتظامی برود.

این بازیگر بیان كرد : بهترین حالت برای این سیستم بعد از دادن رضایت این است كه همه ی كارها دراین جا انجام شود و خانواده پیكر عزیز خود را از همین جا دریافت كند وخواهش من از مسئولان برا ی جا افتادن این فرهنگ راحت تر كردن مراحل این كار است.

داود نژاد تصریح كرد : حال كه خانواده این قدرت را برای بخشندگی پیدا كرده باید مراحل را آسانتر بكنند زیرا ما دراین مدت مجبور شدیم پدر خانم بدیعی را برای نامه نگاری به پزشك قانونی ونیروی انتظامی ببریم در عین حال از همه ی مردم به خاطر حمایتشان از خانواده ی بدیعی دراین مدت تشكر می كنم.

وی ادامه داد : با كسانی كه در این مدت حرف های نامربوط زدند صحبت خاصی ندارم چراكه خدا پس از دادن درد صبرآن را هم می دهد این خانواده نیز با این صبر تاكنون تحمل كرده است اما برای این دسته از افراد متاسفم ولی هیچ گاه آرزو نمی كنم كه چنین داستانی برای آن ها رخ دهد فقط به آن ها پیشنهاد به جلوی آیینه رفتن و این موقعیت را تصور كردن را می كنم.

این بازیگر گفت : یك آرامش خاص برای خانواده هایی كه این رضایت را می دهند وجود دارد و به علت رضایت كامل همه ی اعضا قابل استفاده برای آدم های دچار مشكل استفاده می شود و به واسطه ی عسل افرادی توان ادامه ی زندگی را خواهند داشت و تمام اعضا "كبد"، "ریه"، "قلب"، "كلیه"، "پانكراس" و "قرنیه ها" نیز اهدا خواهد شد.




"عسل بدیعی" به همراه فرزندش

................................................................
آخرین نوشته صفحه فیس بوک عسل بدیعی چه بود؟ 

در پی درگذشت «عسل بدیعی» بازیگر سینما، سایت کافه سینما آخرین نوشته صفحه فیس‌بوک آن مرحومه را منتشر کرده است. اعضای بدن مرحومه بدیعی که دچار مرگ مغزی شده بود به نیازمندان اهدا شد. 

عسل بدیعی که از دوشنبه بر اثر آنچه مسمویت دارویی عنوان شد در بیمارستان بستری شده بود آخرین بار در روز چهارم فروردین دو عکس از خودش در صفحه فیس‌بوکش منتشر کرد؛ اما آخرین نوشته او در صفحه‌اش مربوط به 19 اسفند ( 9 مارچ) است که بدین شرح است:

حس می‌کنم از گور برخاسته‌ام...

تولدی در راه است و بوی عطرش در فضایم جاریست.
..............................................................

تشییع پیکر عسل بدیعی  تشییع پیکر عسل بدیعی

 تشییع پیکر عسل بدیعی  تشییع پیکر عسل بدیعی  تشییع پیکر عسل بدیعی  تشییع پیکر عسل بدیعی  تشییع پیکر عسل بدیعی

lirovqki6bypd4pqlhht

تشییع پیکر عسل بدیعی   تشییع پیکر عسل بدیعی  تشییع پیکر عسل بدیعی    تشییع پیکر عسل بدیعی   تشییع پیکر عسل بدیعی

 ابوالفضل پورعرب در مراسم تشییع عسل بدیعی

ابوالفضل پورعرب در مراسم تشییع عسل بدیعی

 بازیگران و هنرمندان مشهور در مراسم تشییع عسل بدیعی

 

شاهرخ بدیعی پدر مرحوم عسل بدیعی

شاهرخ بدیعی ، پدر مرحوم عسل بدیعی در مراسم تشییع پیکر دخترش
 سخنرانی فریبرز عرب نیا در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

سخنرانی فریبرز عرب نیا در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
 بهزاد فراهانی و رویا تیموریان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

بهزاد فراهانی و رویا تیموریان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
سخنرانی سیروس الوند در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
جانیار فرزند مرحوم عسل بدیعی
جانیار فرزند مرحوم عسل بدیعی

جانیار فرزند مرحوم عسل بدیعی
 مسعود رایگان و رویا تیموریان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

 مراسم تشییع مرحوم عسل بدیعی
جمشید گرگین و حبیب دهقان نسب در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

جمشید گرگین و حبیب دهقان نسب در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
 علی اوسیوند و حمیرا ریاضی در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

علی اوسیوند و حمیرا ریاضی در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
ماهایا پطروسیان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

ماهایا پطروسیان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
 زهرا داودنژاد در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

زهرا داودنژاد در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
وداع شاهرخ بدیعی پدر مرحوم عسل بدیعی با پیکر دخترش

وداع شاهرخ بدیعی پدر مرحوم عسل بدیعی با پیکر دخترش
 رضا داودنژاد و همسرش غزل بدیعی در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

رضا داودنژاد و همسرش غزل بدیعی در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، بهزاد فراهانی و رویا تیموریان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، بهزاد فراهانی و رویا تیموریان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
2h2w3igv13cyog4ulfhl

مهتاب کرامتی و مسعود رایگان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
قرائت یادداشت عسل بدیعی (که در روز اول فروردین نوشته بود) توسط غزل بدیعی خواهرش

یکشنبه 1403/02/30 40 بازدید