نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.به گزارش سایت تفریحی دیـــبا از س

سایت دیــــبا
جدیدترین پست هاNEW!
×
اطلاعیه متن اطلاعیه را از تنضیمات بلوک های دلخواه به دلخواه تغییر دهید :)
سریال های در حال پخش +
تبلیغات


برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
به گزارش سایت تفریحی دیـــبا از سایت باشگاه خبرنگاران :  تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

نرم افزار پلیرDeaDBeeF ----- آندروید 



DeaDBeeF Player Pro یک پخش کننده موسیقی قدرتمند برای لینوکس است که اکنون برای اندروید ارائه شده است. به کمک این برنامه این امکان را خواهید داشت تا فایل های صوتی خود را از طریق فولدر پخش نموده و از گوش دادن به آن ها نهایت لذت را ببرید . توجه داشته باشید که این اپلیکیشن به صورت کامل از فرمت های mp3, ogg, aac/mp4, alac/mp4, flac, ape, wv, wav, tta, mpc, sid, mod, s3m پشتیبانی می کند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود ویدجت اختصاصی  ۴×۱ و در دسترس بودن رادیو آنلاین اشاره داشت.

دانلود نرم افزار

پلیر ویدیو حرفه ای ---- سیمبیان



نرم‌افزار MusiMax یک موزیک‌پلیر مدرن برای گوشی‌های Symbian^3 Anna Belle است. این نرم‌افزار دارای ظاهری جذاب و مدرن است و قابلیت‌های متعددی در خود جای داده است. قابلیت کنترل موزیک با حرکت دست بر روی صفحه کار با این نرم‌افزار را آسان می‌کند (مثلاً برای رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی باید انگشت خود را بر روی صفحه به چپ یا راست بکشید)، قابلیت‌های دیگری نظیر تغییر آهنگ با تکان دادن گوشی، نشان دادن کاور آلبوم‌ها، هماهنگی با کلید‌های کنترل هدست‌ها و هدفون‌ها و امکان دیدن مشخصات آهنگ نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

دانلود نرم افزار

ویرایشگر ویدیوئی ---- آیفون 



Videoshop 3.1 یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش فیلم و ویدیو است میتواند به شما در قابلیت کپی ، برعکس کردن ، تغییر سرعت ، قرار دادن انواع افکت ها ، فیلتر گذاری و … فیلم هایتان کمک بکند . از قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت اضافه کردن موزیک ، زیرنویس و تیتراژ اشاره کرد . برای اجرای این نرم افزار به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود نرم افزار 
پنجشنبه 1403/02/13 38 بازدید