این یاهو مسنجر است که دارد از دست می‌رود!

به گزارش سایت تفریحی دیـــبا از سایت پرشین استار : آدم این روزها خیلی باید مراقب خودش باشد. در طی چند روز گذشته پس از کارخانه ارج، ظاهرا یاهو مسنجر دسکتاپ هم در حال پرکشیدن از

سایت دیــــبا
جدیدترین پست هاNEW!
×
اطلاعیه متن اطلاعیه را از تنضیمات بلوک های دلخواه به دلخواه تغییر دهید :)
سریال های در حال پخش +
تبلیغات

به گزارش سایت تفریحی دیـــبا از سایت پرشین استار : 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

آدم این روزها خیلی باید مراقب خودش باشد. در طی چند روز گذشته پس از کارخانه ارج، ظاهرا یاهو مسنجر دسکتاپ هم در حال پرکشیدن از جمع ماست. هر چند پرکشیدن ارج تکذیب شد اما تکذیبش هم تکذیب شد و ما منتظریم که شاید تکذیب تکذیبش تکذیب شود که البته باز ممکن است آن هم تکذیب شود. اما چیزی که فعلا تکذیب نشده و همه خبرها حاکی از این واقعیت تلخ است، مرگ تدریجی پیام رسان یاهو مسنجر دسکتاپ است. همان علامت تعجب بنفش دوست داشتنی با آن اسمایلی زرد که نیشش تا بناگوشش باز بود.

پیام رسان یاهو مسنجر یادآور خاطرات تلخ و شیرین زیادی برای کاربران دهه 60 است. پیام رسانی که با سرعت های حلزونی اینترنت این کاربران که از نسل dialup و سرعت ضعیف حداکثر ۵۶kbps بود هم جواب میداد. پیام رسانی که تولد بسیاری از اصطلاحات گفتگوی رایج در بین کاربران مانند DC و asl plz و بسیاری دیگر از اموجی ها یا شکلک ها در آن شکل گرفت.

کاربران دهه شصتی این نرم افزار را همیشه با صدای گوش خراش اتصال به اینترنت مودم های دایال آپ خود به یاد می آورند، علی الخصوص اگر اواخر شب در چت روم با دوستانشان قرار داشتند.

به هر حال این پیام رسان محبوب نفس های آخر خود را می کشد و یاهو اعلام کرده است که ۱۵ مرداد سال جاری برای همیشه آن را تعطیل خواهد کرد. خبری که حتی با وجود پیام رسان های جدید و پیشرفته موبایل جدید باز هم برای بسیاری از کاربران علی الخصوص آسیایی غم انگیز است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

این پیام رسان سال ۱۹۹۸ با نام Yahoo Pager شروع به کارکرد و طی ۱۸ سال فعالیت خود کاربران بسیاری را در جهان بدست آورد. اولین پیام رسان با قابلیت گفتگوی صوتی و تصویری این پیام رسان بود، اما با توجه به وضع بد اقتصادی یاهو، این شرکت ترجیح می دهد منبعد بر روی سرویس های سود ده خود مانند ایمیل و تامبلر کار کند.

لازم بدکر است که تقریبا همه مردم دنیا با یاهو مسنجر خاطره دارند. البته خاطرات شما می تواند حالات گوناگونی داشته باشد:

1. اگر آن زمان ها پسری حدودا بیست الی سی ساله بوده اید وارد هر چت رومی که می شدید هیچ کس تحویلتان نمی گرفت و هر چقدر بامزه بازی در می آوردید کسی شما را به انگشت شست پایش هم حساب نمی کرد. چت روم ها متشکل از ۲۱۴ پسر و ۳ دختر به نام های Sara_Joon، Asal_teh_۲۱ و **PARI**TANHA** بودند که آقایان با تمام قوا سعی در به دست آوردن دل آنها داشتند اما متاسفانه این تعداد جنس اناث توانایی پاسخگویی به جمعیت حاضر در چت روم را نداشت و در نود و نه درصد مواقع حالتی مشابه مورد زیر پیش می آمد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

البته اگر هم ستاره اقبالتان می درخشید و طرف جوابتان را می داد نهایتا چنین سرنوشتی گریبانگیرتان می شد:

YOU: Salam  </span>
   <div class= یکشنبه 1403/02/30 60 بازدید