طلایی‌ترین نکات برای تابستانی کردن اتاق خواب

تابستان فصل گرماست پس باید راهی برای کاهش این دما داشته باشید. بهترین راهکار استفاده از رنگ های شاد و روشن است. در میان رنگ ها حواستان به ابی بیش از دیگر رنگهای شاد باشد زیرا کارشناسان با اتفاق نظر آن

سایت دیــــبا
جدیدترین پست هاNEW!
×
اطلاعیه متن اطلاعیه را از تنضیمات بلوک های دلخواه به دلخواه تغییر دهید :)
سریال های در حال پخش +
تبلیغات


تابستان فصل گرماست پس باید راهی برای کاهش این دما داشته باشید. بهترین راهکار استفاده از رنگ های شاد و روشن است. در میان رنگ ها حواستان به ابی بیش از دیگر رنگهای شاد باشد زیرا کارشناسان با اتفاق نظر آن را بهترین رنگ برای تابستان می دانند.
تابستان زمان خوبی است تا دستی به سر و روی خانه خود بکشید. استفاده از ایده های ناب که توسط طراحان داخلی ارائه شده است می تواند شما را در این راه کمک کند. این طرح ها آرامش خاصی را همراه با تابستان برای شما بیاورد.

** تابستان فصل استراجت کردن است پس از ایده های جالب استفاده کنید و چند پشتی در اطراف اتاق قرار دهید. این کار باعث می شوود تا خانه کمی فضای قدیمی پیدا کرده و حال تابستانی خاصی به فضا داده می شود.

** چوب یک وسیله بسیار خوب برای روزهای تابستانی است. از میزهای چوبی یا وسیله هایی که از چوب طبیعی ساخته شده اند استفاده کنید. این وسیله ها شاید خیلی بزرگ نباشند اما می توانند خانه را جالب کنند.

** تابستان فصل گرماست پس باید راهی برای کاهش این دما داشته باشید. بهترین راهکار استفاده از رنگ های شاد و روشن است. در میان رنگ ها حواستان به ابی بیش از دیگر رنگهای شاد باشد زیرا کارشناسان با اتفاق نظر آن را بهترین رنگ برای تابستان می دانند.

** گل ها را فراموش نکنید زیرا این فصل، سرسبزی و شادابی خاصی دارد و باید آن را وارد خانه هم بکنید. برای پیدا کردن بهترین گل تنها کافی است به بازارهای گل و گیاه سر بزنید و به راحتی می توانید چند گلدان زیبا برای تزئین اتاقتان پیدا کنید.

** پرده اتاق را تغییر دهید تا نور به داخل اتاقتان بیاید زیرا نور خورشید به میزان کافی برای سلامت بدن لازم است و حال و هوای خاصی به اتاق می دهد. تخت خود را زیر پنجره قرار دهید تا صبح ها نور خورشی شما را بیدار کند. کارشناسان این حرکت را به نفع روحیه در طول روز می دانند.
دوشنبه 1403/02/31 31 بازدید