در جمع آوری امضا جهت حمایت از کمپین کودکان برای کودکان سهیم باشید

عمو پورنگ  گفت:  اولین قربانی در دوران جنگ در همه نقاط دنیا  کودکانی هستند که با واژه جنگ و بمب آشنایی ندارند . به عنوان یک انسان و به دور از لغات و عقاید و نژاد ضرورت دارد که قدمی برد

سایت دیــــبا
جدیدترین پست هاNEW!
×
اطلاعیه متن اطلاعیه را از تنضیمات بلوک های دلخواه به دلخواه تغییر دهید :)
سریال های در حال پخش +
تبلیغات

عمو پورنگ  گفت:  اولین قربانی در دوران جنگ در همه نقاط دنیا  کودکانی هستند که با واژه جنگ و بمب آشنایی ندارند . به عنوان یک انسان و به دور از لغات و عقاید و نژاد ضرورت دارد که قدمی برداریم و اعلام کنیم که با کشتار کودکان در هر نقطه‌ای از دنیا به خصوص غزه مخالفیم و این کمپین یکی از آن حرکاتی است که باید انجام شود.


وی ادامه داد: همواره در این هدف گام بر می‌داریم که آرزوی ما آینده‌ای آرام، بدون بمب و محاصره برای کودکان دنیا خواهد بود و من به عنوان یک انسان و با توجه به شناخت کودک احساس می‌کنم که کودکان جدای از هر نوع جنگ پاک و بی آلایش هستند.

عمو پورنگ  گفت: کمپین عمو پورنگ تحت عنوان "کودکان برای کودکان" به هنرمندان، ورزشکاران، سیاستمداران و ... راه‌اندازی شد که سعی می‌کنیم تا قدمی کوچک در حمایت از کودکان مظلوم بویژه غزه برداریم و آن را جهانی کنیم.

وی ادامه داد : هدف از تشکیل این کمپین، جذب مشارکت مردمی و جمع‌ آوری امضاهای معتبر برای حمایت از کودکان جنگ در همه جای دنیا است و این اقدامات هرگز دیر نیست و باید ادامه یابد.


نشانی کمپین حمایت از کودکان غزه http://www.Ghaza2014.ir


جهت حمایت روی تصاویر زیر کلیک کنید

غزه

www.Ghaza2014.ir
چهارشنبه 1403/02/19 37 بازدید